Haziran 10, 2011

İç Ses Bu Hafta Kuşun Konuğu


1
Kuş Ses: Bugün hava çok güzel, neden Bostancı sahiline gitmiyorsun? Yol arkadaşına azıcık "gaz" ver. Hemen coşar o zaten. Biliyorsun, öyle birisi.
İç Ses: Hakkaten ha. Du' ariyim bi'!

2
Kuş Ses: Bazen neye canım sıkılıyor biliyo musun: İnsanlar çok çıkarcı.
İç Ses: Günaydın. Mal kuş.

3

Kuş Ses:
Yaz da amma geç geldi bu sene ha. Yine de iyiyim ben ama. Keyfim yerinde Allahaşükür.
İç Ses: Hehe, ben de aynen tekrarlayabilirim bunları.

4
Kuş Ses: Can yanlış anlıyor. Yahut anlamıyor. "Henüz" demeli belki de. Ama hep seni sevdiğinden. İyi bir çocuk o.
İç Ses: Beni sevdiğinden emin olmak pek zor. Çok kızgın üstelik. Ama ben onu çok sevdiğimden kesin eminim.


5
Kuş Ses:
Bence "hayal" seviyor diye de herkese güvenmemek lazım. "Yalan" hayale yakın bir şey sonuçta.
İç Ses: Eh, onu anladık artık canım!


6
Kuş Ses:Madem bu kadar canın sıkılıyor ofiste, bi' kahve yap. Baudelaire oku!
İç Ses: Ama kafam almıycakmış gibi geliyor böyle. Garip, ne bileyim.
Kuş Ses: Kafana sıçaydım hemi.

7
Kuş Ses: Anneyi de gönderdin. Al sana özgür ve yalnız hayat. Salak.
İç Ses: Ama böyle hakaret filan. Ayıp oluyor. Masum görünüşlü kâtil misin sen?
Kuş Ses: Sana laf edince kâtil mi olduk? Demin insanlar şöyle böyle diyince nasıl hoşuna gitmişti hemen. Bi' farkın yok herkesten. Ama kötü kız da sayılmazsın.
İç Ses: Sağ ol.
Kuş Ses: Yoo, düşündüğüm için söyledim.

8
Kuş Ses: Bakarsın umduğundan iyi geçer yaz.
İç Ses: Hadi inşallah.

9
Kuş Ses: Ben bir baykuş yavrusuyum.
İç Ses: Di' mi yaağ. Tipe bak! Yerim lan.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder