Ağustos 10, 2011

Karen Elson, Bir Sabahımı Güzel Yaptın Sen

Bu sabah Twitter'da Yekta Kopan tavsiye etmiş Karen Elson dinlememizi. Selam olsun kendisine. Önce http://www.karenelson.com adresinde gördüğüm "The Birds They Cycle" adlı şarkıya bir vuruldum. nasıl bir isimdir o öyle! Çevirmek istedim beceremedim mesela. Eğer "cycle"ın bilmediğim bir anlamı yoksa çok enteresan bir laf bu! Evet baktım şimdi, yokmuş öyle başka bir anlamı. "Dönemk, devir yapmak". Bildiğin, gökteki kuşların birilerince "idare edildiğini" söylüyor. Oyh. Ben bi gömülsem bu şarkılara.

İkinci adım olarak da "The Truth is in the Dirt" adlı şarkısının klibine bir süre hayran hayran baktım. Sen de bak sevgili okurum...Belki sen de seversin. Senin de sabahın güzel olur?

Altındadır bu yazının.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder