Eylül 19, 2011

Eylül, Nasıl Geçtin Habersiz?

Mırıl mırıl: Nasıl geçtiiiiiğ habersiiiz / O güzeliiim yıllarrııııım...

Eylül gelsin diye koca koca ipleri var gücümle çekerdim kendime. Bu yıl, yıllık iznimde, bayramın 3. gününe tesadüf ettiğinden bir "başlangıç" hissi yaratamayarak geldi yazık ki. Sonra hoğğp bi bakmışım, 19 eylül.

2011'in 19. eylül günü başlayalı bir saat olmak üzere. Bugün, benim 28. yaşımın son günü. Doğum günümün arefesi. Öyle, bin türlü düşünce var kafamın içinde.

Filmler izledim mesela bikaç tane. Yazmaya üşeniyorum haklarında. Yarın işe başlıyorum, iznimin sonu geldi ve ben yapılacak şeyleri düşünmeye üşeniyorum. Nereden bu yılgınlık, neden?

Belki sen biliyorsundur? Biliyorsan lütfen, haberim olsun!

2 yorum:

  1. mutlu olsun yeni yaşın.
    eylül'de doğmak pek güzeldir yahu, mayıs çocuğu olarak hep imrenmişimdir sizlere.
    yılgınlık olur doğumgünleri ertesinde, sonra güzel bir şey oluverir, geçer gider.
    eylül, candır :)

    YanıtlaSil
  2. Çok teşekkür ederim, çok geç kaldım değil mi. Özür dilerim...

    YanıtlaSil