Şubat 28, 2012

Yeni Bir Hayat!

Sevgili okur, söyle bana: yepyeni bir hayalden daha müthiş ne var dünyada?

Yapmakta olduğum işin ne kadar manasız olduğuna uyanıyorum uzun zamandır. Ve hemen azgın bir uzuv gibi bir ikinci "ben" fışkırıp bir köşemden, beni "bir kişi bile anlasa"ya iknaya çalışıyor. Bir yandan da, hayatta yüzümüze vuran rüzgârlara koku diye karışmış "mesaj"lar da var, seziyorum, biliyorum. Düşünüyor, düşünüyor, düşünüyor-dum.

Artık kendime yeni bir hayal buldum. Ne "iş", bu iş. ne de "yer", bu yer. Ve tabii, ne de "İnsan" bu insan.

Hayaline vurulduğum bir insan modelinin pek canlı bir örneği de karşıma çıkınca, hele bir de ömür boyu yanımda olacağını deyiverince, "Tamam" diye aklıma düştü. "Ben bu hayatımı bi daha bi yoğurayım bakalım". Beynimin kıvrımlarında daha yeni yeni yokluğundan varlığa geçen düşünceleri bile "anlayabilen" bu zihin, kaygımı da görüyor, korkumu da. Elimdekini de görüyor, ardımda kalanı da.

Oturduk ve bir hayal bulduk bana. Riyadan kurtulacağım bir eylem planı! Dedikodu yapmak zorunda kalmayacağım yeni bir rutin tasarımı! İçimde kalan hevesleri kağıtlara, kalemlere, dijital beyinlere akıtacağım yeni bir gençlik imkânı.

Haydi bakalım önümüzdeki yıllar. Sizde biraz sakin olmak var.

3 yorum:

  1. Bir insan zihninden geçenleri böylesine güzel anlatır, anlamlandırır. Ve bir insan böylesine bunları yoğun hissettiğini sezer.. Daha zihinden istenilesi bir hayat, bu isteyenlerlerle hissedenlerle olsun..

    YanıtlaSil