Haziran 08, 2010

Sonsuza Dek [Doğan Canku]

İlkgençliğin "Bir Harmanım Bu Akşam" ile beraber ruha ruhluk öğreten şarkısı "Sonsıza Dek", sevgili arkadaşım Holden'a yazarken zihnime düştü. Hemen, dedim kendime, sözlerini almalıyım bloguma! Bu da benden bir amme hizmeti olsun; suratında surat olmayanların kemirdiği aziz ruh. Sen bir zaman bunlardan bir şey öğrenmiştin! Hatırla!


Sonsuza Dek
sokaklar geçiyorum sızım hüznüm gölgem benim
caddeler aşıyorum gözyaşlarım en sessiz dilim
asılsız çarelerle yürüyorum işte böyle
zamanı geriye çeviririm diye

acılar yaşıyorum kavuşmak bedeliyle
bekliyor biliyorum az ötemde sessizce
adımlarım yaklaştı görüyorum orda işte
kayboluverdi yine sokaklar arasında

elbet birgün yollar çaresizce tükenip son bulacak
zaman işte yeniden başlamış olacak
inanırım kalbim onunla sonsuza dek yaşayacak
kaybolup gidecek mazide birlikte

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder