Ekim 10, 2010

"Bugün Çok Soğuk"

"Bugün çok soğuk" cümlesinden ne anlıyorsun sevgili okur?

Soğukmuş. Ne zaman soğukmuş? Bugün. Öyle mi? Benim başlığımdaki öyle değil. Soğuk olan hava değil, bugün.

Zamanın soğuk olması nedir sevgili Arda, diyeceksin belki. Hatta çok da haklısın bu karşı çıkışında. Ben de soruyorum. "Zamanın soğuk olması nedir?". Soruyorum evet, cevabını da bilmiyorum.

Hissediyorum ama. Zaman, bazen soğuk oluyor. Üşüten bir şey olabiliyor. "Rrrr" diyorsun, dişlerin birbirine çarpıyor. O kadar hızlı geçiyor ki, sırtından içeri daha evvel sana doğru esen hiçbir rüzgâra benzetemediğin çetin bir rüzgâr giriyor. Hasbıhale kalkışsan, "Zamanın soğuk olması nedir, sevgili Arda" deniyor.

Bazen de geçmiyor, doğru. Ama bugün böyle işte. Bu sabah bi kalktım, sırtımda bir uğultu. Gözümü kırpmamaya, kırparsam açmamaya gayret ettim. Olmadı. Bu yazdığımı bitirdiğimde şak diye Aralık gelecek sanki. Gelmemesi gereken Aralık. Bir Aralık'ın neden gelmemesi gerekir? Çünkü bir Arda'nın ondan yana korkuları vardır.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder