Ocak 02, 2011

Özgürüm, Ama Bak Takıldım Ben Buna Şimdi


Vardır ya: "kelebekler kadar hür!". 2011'in bu ikinci gününde, aynen öyleyim. Evet kolumu bacağımı bağlayan birtakım işler var. Ama sırtımdaki esas çuvalı bıraktım. "Yenihayat" filan da demiştim ya hani.

Tam iki hafta sonra, "canımın istediği" kitabı okuyor olacağım. "Canımın istediği" filmi izliyor, "canımın istediği" yerlere pırt uçuyor olacağım.

Ama biliyorum, yine de her şey tam olmayacak. Çünkü canının istediğini yaptığında her şeyin tam olması için canını "tamamına erdirmiş" olmalısın. Artık sen buna arınma mı dersin, evrim mi dersin ey insan, olgunlaşma mı dersin, ben orasını bilemem. Ama şunu iyi biliyorum, özgürlük sadece keyfimize geldiği için ideal bir şey. Keyfimizin yöneleceği şeyin "çok şahane" olacağı, hüsn-ü kuruntumuz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder