Şubat 22, 2011

Mmm, Anladım ki...


Ey okur!

Birdenbire olan şeyleri sever misin? Ben seviyorum! Evet bu sabah karar verdim, kesin seviyorum. Plan hayattır zannetmiştim ben senelerce, değilmiş! Hem iş, sürprizin gelip kafana toslamasını beklemek de değil. Koparıp alacaksın sürprizini elinlen. Dün yaptım ben. Aklıma esti, lank diye "Hadi gel!" dedim birine. Akşamımın gündemi değişti sonra. Hatta belki de, "akşamın gündemi", baştan beri çok yanlış bir şeydi.

"Bu haftanın gündemi"
"Bu ayın gündemi"

Kışlarımın,yazlarımın, baharlarımın böyle devam etmesine karar verdim bu sabah. Planı zorunlu hâller dışında (bkz. doktora tezim. bzzt!) artık kendime "Haydi, ne istiyorsun şimdi?" sürprizleri yapıcam. Yapılması gerekenler zaten yapılıyor da, arda kalan zamanın "Aaaah, ah neden başka bir şey yapamıyorum"la geçip gitmesi dert oluyor insana. Bu hafta sonu uzun zamandan sonra ilk defa iki gün ardarda film izlemiş olmak bile beni kendime getirdi. Nereye gitmiştim kendimden, Allahtan ki çok uzağa değil.

Ve'l hâsıl-ı kelam:

Ah çok güzel kafam bugün!
Kafama güzellikler getiren düşünceler içindeyim.
Güzel bir şey, kafamda iyi kalpli tilkiler.
Cin fikirle iyi kalbi birleştirmek neden daha evvel akıl edilmedi?

2 yorum:

  1. insanın kafasının güzel olması kadar güzel bir şey yok :) Umarım kafan hep güzel olur...

    YanıtlaSil
  2. "kafa güzelliği" iyi bir şey, bence de. Ben de umuyorum hep böyle olmasını. Teşekkürler.

    YanıtlaSil