Haziran 07, 2011

Ah Melange, Ne Yaptın Böyle Bana


Wiener Melange mıdır nedir. Güzel kahve vesselam. Tchibo'da en sevdiklerimden biri. Diğeri de Africa Intense. Neden bunlardan bahsediyorum: çünkü kahvem bitti!

Resmen bir kaşık kadar kaldı. Yarın Kadıköy'e inmek gözde büyür. Büyümesin de ne yapsın. Annemler cuma günü evlerine dönecekler. Son iki günlerinde nasıl iş çıkışı Kadıköy "gezmesi" olsun? Sen ne yaparsan yap, "gezmedir" o nihayet.

Esasen bunları kendimle alay içün yazmaktayım ey sevgili okurum. Zira bugün, ne zamandan beri içimi sıkan bir mesele halloldu sayılır. Bi' gıdımı kaldı. Bi'şey olmaz. Bu hafta sonunu iple çekiyorum. Zira sevgili yol arkadaşımla ardarda 4 saat geçirebilmeyi özledim! Bütün bir gün! Bütün bir hafta sonu!

Kahvem bitti. Ah! Allah'ım sen herkse böyle dert ver. O bir kaşık orada dururken, ben kendime güleceğim. Herkes böyle kendine gülse ya arada.

Ulan bi' güzel hissettim ki.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder